24 Eylül 2013 Salı

Kutsa Beni, Ultima izle


Kutsa Beni, Ultima Türkçe Alt Yazılı izle


Kutsa Beni, Ultima türkçe dublaj izle
İkinci dünya savaşı zamanlarını, o dönemin ekonomik ve sosyal hayatını anlatan "Kutsa Beni, Ultima" ana kahraman olan 6 yaşındaki Antonio Marez’in gözünden anlatılmakta. Şifacı olarak bilinen yaşlı kadın Ultima’nın, Antonio ve ailesinin hayatına girmesi ve Antonio’nun başından geçen çeşitli olaylar çerçevesinde süren bir konusu bulunmakta.

Bir taraftan yerel inançların doğayı yüceltmesi, birden çok Tanrı inancına sahip olunması, diğer taraftan toplumda baskın olan kilise Tanrı’sına olan inanç arasında kalan Antonio, film boyunca bu ikilem arasında gidip geliyor.

“Ben kimin rahibi olacağım diye düşündüm. Aklımdan göklerin Tanrısı dışında başka tanrıların da olabileceği fikri geçti…



film hakkında daha detaylı bilgi ve izlemek için Kutsa Beni, Ultima Türkçe Alt Yazılı izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder